5 Ağustos 2014 Salı

Yves Rocher - Vanille Noire EDP 50 ml.

Herkese merhaba;
Ağustos ayının ilk yazısı ile karşınızdayım :) Bu ay benim doğum günüm. Tam gün olarak ise 12 Ağustos :) İnstagramdan takip ediyorsanız eğer zaten bunu artık öğrenmişsinizdir :)

Yves Rocher' ın doğum günü ayı sebebiyle sadece üyelerine özel 2 al 1 öde kampanyasından faydalanıp aldığım bu parfüm ile resmen aşk yaşıyorum. 2 gündür sürekli yanımda. Çantamda, masamda, odamda.. Genelde vanilya kokuları bana ağır gelse bile doğal olmasından kaynaklı sanırım bu hiç ağır gelmedi. Bir de bende koku sapkınlığı olduğu için gidip gelip sürekli sıkıyorum. 1 haftaya kalmaz bitirebilirim :)

Gelelim parfümün kokusuna; kendisini odunsu, canlı ve çiçeksi diye tanımlasa da, ben kısaca kendisine aşk diyorum :) 3 vanilya karışımından oluşan bu iksir; Bourbon vanilyası, Tahiti vanilyası ve Uganda vanilyasından oluşmuş. Kokunun ağırlığını bastırmak için ise Mandalina içeriyor.


 İçeriği ise fotoğraftaki gibidir.


Bittikçe alacağım kokular arasına girdi bile. Parfümün kalıcılığı ise yaz ayına göre şahsen beni baymadı. Kıyafetinize sıktığınızda ertesi gün hala üzerinde kalıyor. Tende ise önce odunsu bir vanilya kokusunu hissediyorsunuz, daha sonrasında ise yerini çiçeksi bir vanilyaya bırakıyor. İşte tam da bu noktada kokuyla bütünleşmiş oluyorsunuz :)

Kış aylarında ise bu parfümü organik vanilya duş jeli ile birlikte organik vanilya vücut sütü bir arada kullanıp bu kokuyu sıktığınızda yaratacağınız çekiciliği size anlatmak bile istemiyorum :) Yada organik vanilya duş jeli yerine dünya bahçelerinden duş jeli serisinden olan brezilya kahve çekirdeğini de tercih edebilirsiniz.

En güzeli ise hayvanlar üzerinde test edilmemiş olması bence. Yves Rocher' ı sanırım en çokta bu yüzden seviyorum.


Bu parfümü tüm Yves Rocher mağazalarından ya da internet sitesi üzerinden satın alabilirsiniz.
Şu anki satış fiyatı 115 TL'dir.

Yves Rocher' a üye olmayı, size özel kampanyalardan faydalanmak için kartınızı almayı unutmayın. Ayrıca yeni kart çıkartmış üyelere ilk 2 ay tüm ürünlerde %20 indirim kazandığınızı da belirtmeden geçemeyeceğim :)

Umarım koku üzerinde sizi buradan meraklandırıp etkileyebilmişimdir. Siz burada keyifle bu yazıyı okurken bende bir kahveyi hakketim sanırım :)

Ben kahve yapmaya giderken, siz de beni takip etmeyi ve yorum bırakmayı unutmayın :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.
Hoşçakalın !

İletişim:
Instagram: nevicoco
Twitter: neviico
Bloglovin: nevico
Email: nevicoco@gmail.com

1 yorum: