10 Ocak 2015 Cumartesi

Amerika'da Alışveriş

Herkese merhaba;
Evet uzun zamandır üşendiğim ama çok istediğim bu yazıya başlamış bulunuyorum. Dışarıda fırtına koparken yapılacak en güzel şey olduğunu düşündüm. Yeşil çayımı aldım, ürünleri masaya serdim, fotoğraf çekimini tamamlayıp bilgisayarımın başına oturdum:)
Haydin başlayalım o zaman :)

Farlar ve bronzerlar, concealer ve rimeller, rujlar, fırçalar ve ojeler olmak üzere fotoğrafları 5 ayrı grupta toparlayabildim :)

Önce bir genel bakışta ürünlere bakalım..


Birçoğu şey elimde bulunurken iş amaçlı tekrar bulunması gerektiği için ve aynı zamanda fiyatları gerçekten çok ucuz olduğu için aldım. Kısaca gereksiz hiç bir şey yok aslında :)

Fiyatlarını hatırlayamıyorum, ancak aldığım tüm hepsi emin olun toplamda 75-80 $ geçmemiştir :)

İşte detaylar:


Farlar ve Bronzerlar

Concealer ve Rimeller

Rujlar

Fırçalar ve Ojeler
İşte böyle :) Bu yazımda ürün incelemeye girmedim. Eğer ona başlasaydım sanırım sayfalarca uzar giderdi bu yazı :) Ürün inceleme yazılarımda kullandıkça olacak merak etmeyin :)

Hemen ürünlerle ilgili bilgi almak isteyen varsa bana ulaşabilir, yorum bırakabilir veya mail atabilir.

Alışverişimi beğendiniz mi? Siz olsanız neler almak isterdiniz?

Yorum bırakmayı ve takip etmeyi unutmayın :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.
Hoşçakalın !

İletişim:
Instagram: nevicoco
Twitter: neviico
Bloglovin: nevico
Email: nevicoco@gmail.com

2 yorum:

  1. Ben herhalde Sephora, Target, Ulta'yı talan ederdim. Özellikle bronzerları çok beğendim. Hepsini güle güle kullan^^

    YanıtlaSil